З початком пандемії Covid-19 Олег Петровець втілив діджиталізацію комунікації з мешканцями столиці!
Окрім особистих зустрічей у людей з'явилася можливість значно спростити процес інформування свого депутата про проблеми та убезпечити себе від контактів, що можуть призвести до інфікування Covid-19.У січні 2020 року розпочав роботу унікальний сервіс онлайн-звернень E-Приймальня, завдяки якому жителі всього Дніпровського району тепер можуть залишати свої звернення в режимі онлайн на сайті.
Головна особливість сайту в тому, що кожен користувач має змогу особисто спостерігати за ходом виконання роботи! Написане звернення та подальша відповідь на нього публікуються на сайті Е-Приймальні з коментарями адміністратора ресурсу. В результаті всі листування щодо проблеми заявник може побачити з будь-якого ґаджета.
З огляду на панічну ситуацію зі швидким розповсюдженням Covid-19, онлайн-сервіс Е-Приймальня є дуже корисним та дозволяє убезпечити громадян від вірусної інфекції під час особистих прийомів у депутата. Завдяки особливостям цього онлайн-сервісу, процес роботи на окрузі не зупиняється, усе відбувається, як і раніше, тільки без особистих зустрічей.
Після реєстрації та заповнення форми на Е-Приймальні, звернення автоматично надходить до адміністратора ресурсу і команда депутата починає опрацювання проблеми. В результаті опрацьовується і відправляється депутатське звернення до відповідних чиновників. Отже, глибинний механізм роботи не змінився, тільки тепер все відбувається в онлайн-режимі!
Вже через кілька місяців до Е-Приймальні було надіслано рекордні 1000 звернень, які були належним чином опрацьовані!
По кожному з цих звернень командою депутата було підготовлено та надіслано депутатські звернення. Частина проблем, піднятих у зверненнях, вже вирішена. Над іншими – робота продовжується.
Наприклад, однією з найпоширеніших проблем, з якою зверталися кияни до онлайн-приймальні, стала відсутність прибирання і дезінфекції в під'їздах. А в умовах пандемії цей кейс набирає особливої важливості і злободенності. Люди переймаються за власне здоров'я, безпеку та хочуть жити в чистих умовах. Тож мета Е-Приймальні - без загрози здоров’ю киян під час пандемії, донести їхній "крик душі" до відповідних чиновників!
Коли влада заявляє, що адекватно боротися з коронакризою їй заважає бюрократія — це більше схоже на відмовку. Але ж цю бюрократію якраз і встановлює держава, щоби вирішити проблеми пандемії. (НАШ, 23.11.20.)
Підпишіться та отримуйте найсвіжіші новини:
Пошук новин...