УНІКАЛЬНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС Е-ПРИЙМАЛЬНЯ
news-image

З початком пандемії Covid-19 Олег Петровець втілив діджиталізацію комунікації з мешканцями столиці!

Окрім особистих зустрічей у людей з'явилася можливість значно спростити процес інформування свого депутата про проблеми та убезпечити себе від контактів, що можуть призвести до інфікування Covid-19.У січні 2020 року розпочав роботу унікальний сервіс онлайн-звернень E-Приймальня, завдяки якому жителі всього Дніпровського району тепер можуть залишати свої звернення в режимі онлайн на сайті.

✅ Головна особливість сайту в тому, що кожен користувач має змогу особисто спостерігати за ходом виконання роботи! Написане звернення та подальша відповідь на нього публікуються на сайті Е-Приймальні з коментарями адміністратора ресурсу. В результаті всі листування щодо проблеми заявник може побачити з будь-якого ґаджета.

З огляду на панічну ситуацію зі швидким розповсюдженням Covid-19, онлайн-сервіс Е-Приймальня є дуже корисним та дозволяє убезпечити громадян від вірусної інфекції під час особистих прийомів у депутата. Завдяки особливостям цього онлайн-сервісу, процес роботи на окрузі не зупиняється, усе відбувається, як і раніше, тільки без особистих зустрічей.

Після реєстрації та заповнення форми на Е-Приймальні, звернення автоматично надходить до адміністратора ресурсу і команда депутата починає опрацювання проблеми. В результаті опрацьовується і відправляється депутатське звернення до відповідних чиновників. Отже, глибинний механізм роботи не змінився, тільки тепер все відбувається в онлайн-режимі!

✅ Вже через кілька місяців до Е-Приймальні було надіслано рекордні 1000 звернень, які були належним чином опрацьовані!

По кожному з цих звернень командою депутата було підготовлено та надіслано депутатські звернення. Частина проблем, піднятих у зверненнях, вже вирішена. Над іншими – робота продовжується.

❗Наприклад, однією з найпоширеніших проблем, з якою зверталися кияни до онлайн-приймальні, стала відсутність прибирання і дезінфекції в під'їздах. А в умовах пандемії цей кейс набирає особливої важливості і злободенності. Люди переймаються за власне здоров'я, безпеку та хочуть жити в чистих умовах. Тож мета Е-Приймальні - без загрози здоров’ю киян під час пандемії, донести їхній "крик душі" до відповідних чиновників!


 

Новини
лис
23
2020
ПРО БЮРОКРАТІЮ ЯК «ПРАВИЛА», ЩО ВСТАНОВЛЮЄ ДЕРЖАВА (НАШ, 23.11....

Коли влада заявляє, що адекватно боротися з коронакризою їй заважає бюрократія — це більше схоже на відмовку. Але ж цю бюрократію якраз і встановлює держава, щоби вирішити проблеми пандемії. (НАШ, 23.11.20.)

Читайте також
Всі новини
«БАБИН ЯР. КОНТЕКСТ» СЕРГІЯ ЛОЗНИЦІ
Всі новини
ЗАКОНОПРОЕКТ ПРО СТОЛИЦЮ – ІМПЕРСЬКІ ЗАМАШКИ ВЛАДИ
Головні новини
ВІДСТАВКА РАЗУМКОВА. ЗАКОН МУСИТЬ БУТИ ВАЖЛИВІШИМ ЗА ВНУТРІШНЬОПАРТІЙНІ ЧВАРИ

Пошук новин...