Петровець надіслав 6000 звернень і часто очолював рейтинг "КиевВласть" за депутатською активністю!
Рейтинг активності депутатів складається на основі надісланих ними запитів і звернень. І якщо врахувати кількість відправлених звернень, то стає очевидним, що Петровець завжди намагається бути в курсі проблем киян і в силу своїх можливостей прагне кожному допомогти!
Процес передачі звернень здійснюється різними способами: через поштову скриньку або електронний мейл, за допомогою ресурсу Е-Приймальня та безпосередньо під час особистих прийомів громадян.
Як правило ініціаторами стають кияни, які звертаються до громадської та Е-приймальні. Вони ознайомлюють свого депутата з наболілими проблемами, а той, своєю чергою, пише депутатське звернення до певних установ.
Але дуже часто буває й так, що сам депутат бачить проблему і бере ініціативу в свої руки, не чекаючи коли йому про це повідомлять місцеві жителі.
Так одними з найпоширеніших проблем, з якими громадяни зверталися до депутата, були проблеми ЖКГ, благоустрою, озеленення територій та необхідності проведення ремонтних робіт в житловому фонді та освітніх закладах.
Загалом у відповідь на звернення було видано 247 виплат матеріальної допомоги!
Наша команда й досі постійно отримує прохання по допомогу від киян. Адже люди розуміють, той хто допоміг одного разу, допоможе й наступного!
З деякими зверненнями ви можете ознайомитися на сайті Е-Приймальні. І це лише невелика частина тих проблем, з якими нам прийшлося працювати!
Гідність і Свобода. Через 7 років після перших подій Євромайдану ці слова набувають нових сенсів. Особливо для тих українців, які проживають в Криму і на Сході нашої Батьківщини та зіткнулися з усіма…
Підпишіться та отримуйте найсвіжіші новини:
Пошук новин...