З початку депутатської каденції в приймальні Петровця було проведено понад 120 прийомів киян.
Зазвичай до депутата приходили люди поважного віку, але київська молодь також активно проявляла ініціативу. Стандартний прийом у депутатів як правило триває 2-3 години, однак нерідко бували випадки, коли прийом у Петровця продовжувався 5-6 годин через велику кількість охочих поділитися своїми проблемами.
Як правило, в місяць проходило 2 вечірніх прийоми:
- на вул. Флоренції, 12а, в громадській приймальні депутата;
- на вул. Челябінській, 9, в приміщенні керуючої компанії Дніпровського району.
Такий графік був розроблений спеціально для зручності місцевих жителів, щоби кожному було легко та комфортно ходити на прийоми поруч зі своїм домом у вільний від роботи час.
Основна мета особистого прийому громадян – це спростити процес інформування свого депутата про нагальні проблеми як громади, так і кожного киянина окремо. Таким чином кожна людина може легко долучитися до благоустрою свого рідного житлового масиву та міста в цілому.
Перелік питань, з якими зверталися киянами різноманітний. Це і проблеми ЖКГ, ОСББ, ремонту, благоустрою територій, особистого побуту та здоров’я, зокрема лікування, надання юридичної і матеріальної допомоги.
У відповідь на звернення громадян, Олегом Петровцем було видано 247 виплат матеріальної допомоги. Адже люди завжди йдуть тільки до того депутата, який допомагає!
Вітаю всіх причетних із Днем працівників радіо, телебачення та зв’язку! За вами правда! Не бійтеся бути чесними і «незручними», адже в цьому сенс справжньої теле- та радіожурналістики. Влада…
Підпишіться та отримуйте найсвіжіші новини:
Пошук новин...