Відсутній полив прибудинникової території

  • 560372-6bea0403f89e400ccd9b50f6f5875d27560372-6bea0403f89e400ccd9b50f6f5875d27
  • 560372-07b1c04a30f798b5506c1ec5acfb9031560372-07b1c04a30f798b5506c1ec5acfb9031
Опис проблеми
Опис проблеми
Фото
Карта
Реакція
  • Доброго дня, пане Олеже! Мешканці нашого будинку змушені знову звернутись по вашу допомогу. В нашому будинку вже багато років відсутній полив території, оскільки шахти для поливу зруйновані, труби вирвані, а одна з шахт просто замурована. На звернення мешканців в вересні 2017 року до ЖЕКу з приводу перерахунку коштів за ненадані послуги, у відшкодуванні було відмовлено. причиною назвали збір коштів на закупівлю лічильників холодної води, оскільки без них шахти ремонтувати не будуть. На початку весни 2018 відбулися збори мешканців мікрорайону за участі директора та представників ЖЕКу, на яких знову пообіцяли відновити полив в нашому будинку. В травні, оскільки роботи не були виконані, а кошти не повернуті, ми як мешканці по черзі звернулись до служби 1551 з проханням вирішити проблему. всім прйшла “відповідь” наступного формату.
    “Шановний Анатолію Володимировичу!

    Ваше звернення, що надійшло до КБУ « Контактний центр міста Києва» №Є-1406/1 від 06.05.2018р. стосовно поливу клумб, газонів , було уважно розглянуто та опрацьовано в КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району міста Києва» в термін, передбачений Законом України «Про звернення громадян».

    За наслідками розгляду повідомляємо наступне:
    полив прибудинкової території та зелених насаджень проводиться по мірі необхідності. В тариф на утримання прибудинкової території закладено полив зеленої зони починаючи з червня місяця, не більше 45 днів на кожний будинок на весь літній період. У разі ненадання, надання не в повному обсязі та надання послуг неналежної якості підприємство(виконавець послуг) по закінченню звітного року у продовж першого кварталу наступного за звітним роком, перерахує споживачам плату за послуги (Розпорядження КМДА від 09.03.2011 № 307) .

    З повагою,
    директор С.Т.Прогонюк”
    Таким чином, ЖЕК нахабно проігнорував вимоги мешканців будинку, відмовив у перерахунку коштів, та в особі директора ЖЕКу С.Т.Прогонюка просто збрехав людям в очі. Наразі ми змушені самотужки носити воду та поливати зелені насадження, оскільки двірник, в чиї обов’язки входить полив території, цим не займається.
    Дуже просимо Вас посприяти у вирішені проблеми.

  • No Records Found

    Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.

    Google Map Not Loaded

    Sorry, unable to load Google Maps API.

  • Коментарів (3)
    1. Доброго вечора.
      Дякую за Ваше звернення!
      Вже відправлено депутатське звернення до Керуючої компанії з проханням відремонтувати систему поливу та зробити перерахунок за ненадані послуги.

      SCAN0012

      SCAN0013

    2. Анна

      Доброго дня! Ми Вам дуже вдячні за допомогу! Чекаємо на якнайшвидше відновлення шахт для поливу.

    3. Анна

      Доброго дня, пане Олеже! Доводжу до Вашого відома, що в п’ятницю 15,06,2018 активістами нашого будинку були отримані дзвінки працівників ЖЕКу, які чомусь представились службою 1551. Нам було повідомлено, що було відремонтовано шахту біля парадного №3. За одними даними полив буде здійснювати двірник, за іншими полив буде проводити чергова бригада. Дозвіл на закриття заявок про ремонт шахт активісти не дали. Під час громадської перевірки виконаних робіт було виявлено наступне: ЖОДНА шахта не відремонтована, доступу до поливу території у вечірній час мешканці будинку не мають. Натомість працівники ЖЕКу вивели трубу з водою до вентиляційної шахти бойлерної нашого будинку. Ця шахта являє собою звичайну яму глибиню близько метра. Накрита вона старою фанерою, що розбухла від дощів (питання ремонту накриття піднімається вже кілька років поспіль). Виведена труба розташована нижче рівня землі. В разі прориву, вся вода буде стікати через шахту в бойлерну, що призведе до пошкодження обладнання, а мешканці будинку залишаться без гарячої води та опалення. Також буде руйнуватись старий фундамент будинку, якому вже більше 50 років. Крім того за таких умов підключення шлангу є небезпечним для людини, яка буде здійснювати полив.
      Звертаємось до Вас з проханням проконтролювати ремонт саме шахт, оскільки полив з шахти не становить небезпеки ні людям, ні будинку, ні обладнанню. Заздалегідь вдячні Вам мешканці будинку!

      20180615_1657561

    Залишити коментар