Лічильник тепла вийшов з ладу

  • 0-02-05-dcc0962acd430b184e7a395d14d5a8e0f6add533f413303c30fc4225a177d61f_full0-02-05-dcc0962acd430b184e7a395d14d5a8e0f6add533f413303c30fc4225a177d61f_full
  • 20171213_17161720171213_171617
  • 20171213_17173820171213_171738
  • 20171213_17181520171213_171815
  • 20171213_17224720171213_172247
Опис проблеми
Опис проблеми
Фото
Карта
Реакція
  • Олеже Федоровичу! За вашого сприяння в нашому будинку рік тому було встановлено 2 тепло лічильника. В цьому місяці мешканці 5 – 9 під’їздів отримали платіжки за опалювання з суттєво завищеними показниками будинкового лічильника відносно показників минулого року за аналогічний період.
    Після звернень мешканців до ТОВ «Євро – реконструкція» на інформаційних дошках біля під’їздів з’явились оголошення (копію надаємо), в яких зазначено, що будинковий прилад обліку нашого вводу вийшов з ладу. У грудні 2017 року буде здійснено перерахунок за жовтень по середньому за минулий опалювальний сезон, за листопад – нарахування по нормі за м².
    У мешканців виникають наступні питання:
    1. Хто винен в тому, що лічильник не було перевірено і як була проведена підготовка до опалювального сезону?;
    2. В будинку було встановлено два лічильники за бюджетні кошти відповідно до «Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури міста Києва на 2016-2020 роки» (далі Програма).
    Лічильники відпрацювали тільки один опалювальний сезон 2016-2017 рр. Чи мають ці лічильники гарантію?
    3. Нарахування по нормі за м² тягне за собою суттєве збільшення сум до сплати за ЦО, що не влаштовує мешканців і порушує їх права споживачів;
    4. Чиєсь халатне відношення до посадових обов’язків (або корупційні схеми) наражають мешканців до матеріальних збитків;
    5. Програмою також передбачалось впровадження диспетчеризації системи теплових мереж.
    Виходячи з вищезазначеного

    Просимо:
    Надати депутатські запити відповідним службам :
    – щодо з’ясування ПІБ посадових осіб, з вини яких виникла подібна ситуація;
    – з’ясувати можливість заміни лічильника (за гарантією виробника) або його ремонту;
    – ТОВ «Євро-реконструкція», до вирішення проблеми із лічильником, нарахування здійснювати не по нормі за м², а за даними другого лічильника, що обслуговує 1 – 4 під’їзди будинку, відповідно до аналогічних площ квартир;
    – щодо термінів впровадження диспетчеризації системи теплових мереж відповідно до Програми.

  • No Records Found

    Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.

    Google Map Not Loaded

    Sorry, unable to load Google Maps API.

  • Коментарів (4)
    1. Доброго вечора!
      Дякую за залишену Вами проблему.
      Наразі підготовлено та відправлено депутатські звернення до відповідних служб з проханням вирішиту дану проблему.
      Чекаю на відповіді!

      SCAN0003

      SCAN0004

      SCAN0005

      SCAN0006

    2. Захарченко Лариса Георгіївна

      Дякуємо!!! З ваших звернень з’ясували для себе багато важливої інформації!

    3. Захарченко Лариса Георгіївна

      Дякуємо! Ще є колективне звернення мешканців до “серйозної” установи. Разом, можливо, ми отримаємо бажаний результат.

    Залишити коментар